Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych zaprasza siedleckie organizacje pozarządowe oraz organizacje działające na rzecz mieszkańców Siedlec na bezpłatny webinarium:
„Jak przygotować dobry projekt finansowany ze środków publicznych”,
które odbędzie się w dniu 22 listopada 2022 r. (wtorek), o godz. 14:00-18:00 (webinar odbędzie się na platformie ClickMeeting).
Adresatami szkolenia są przedstawiciele, członkowie, wolontariusze organizacji pozarządowych oraz wszystkie osoby chcące wziąć udział w szkoleniu prosimy o nadesłanie zgłoszenia poprzez formularz zgłoszeniowy do dnia 21 listopada 2022 r. do godz.20:00
Formularz zgłoszeniowy kliknij: TUTAJ ZAPISZ SIĘ
Link do webinaru wyślemy dzień przed szkoleniem tj.: 21 listopada po godzinie 20:00 osobom zakwalifikowanym
Szkolenie będzie podzielone na dwie części. Pierwszą część poprowadzi Pani Katarzyna – Paprocka dotyczącą zasad przyznawania środków na realizację zadań publicznych ogłaszanych w ramach konkursu przez Miasto Siedlce, drugą część poprowadzi Pan Artur Gluziński dotyczącą zasad sporządzania dobrych ofert finansowanych ze środków publicznych.
Prowadzący:
Katarzyna Marciniak-Paprocka – Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. rozwiązywania problemów uzależnień w Wydziale Polityki Społecznej w Urzędzie Miasta Siedlce; doktor nauk społecznych w dyscyplinie nauk społecznych.
Artur Gluziński – Doświadczony trener z zakresu współpracy administracji publ. z organizacjami pozarządowymi. Pracował w MPiPS. Wykładowca akademicki, doświadczony szkoleniowiec. Autor książki Ustawa o działalności pożytku publ. i o wolontariacie. Ekspert oceny projektów realizowanych w ramach programów operacyjnych w dziedzinie Umacnianie społeczeństwa obywatelskiego, w tym wsparcie organizacji pozarządowych oraz partnerów społecznych i gospodarczych.
Bliższe informacje można uzyskać pod nr tel. 531-799-373 codziennie po godz. 15:00
Biuro czynne we wtorki i czwartki w godzinach 16:00-18:00
Serdecznie zapraszam.